10 תשובות
שואל השאלה:
אוף למה אני לא אשכנזיה
האנונימית- יש לזה הרבה מחקרים, זה ידוע, סליחה אני לא יכולה לשלוח לך מקום אבל את מוזמנת לבדוק על זה באינטרנט יש לזה הרבה מידע

משתמש- זה המדינה עם הiq הכי גבוה, לא הקצובה האתנית, ליהודים אשכנזים יש iq אפילו יותר גבוה
לצערי האייקיו בממוצע בישראל לא כל כך גבוה..
אנונימית
^סתם סטטיסטיקה. עדיין יש מזרחים חכמים.
שואל השאלה:
אף אחד לא אמר שאין מזרחים חכמים..
פשוט בממוצע הם הרבה פחות חכמים מאשכנזים
אשכנזים הם בין אם לא הכי חכמים בכל העולם
אנונימית
אוקיי, זה סתם ממוצע וזה לא אומר כלום על אנשים ספציפיים
מכאן ועד להתבאס שאת לא אשכנזיה? זה לא קשור לעדה זה קשור לגנים. גם הסטטיסטיקה קובעת שגברים חזקים מנשים. אז אין גברים חלשים?? אין נשים חזקות?? תעשירי את הידע שלך, תתרגלי חומר חדש, תלמדי נושאים חדשים שלא לומדים בביהס..
לא. וזה לא דרום-מזרח סין וטייוואן?
אני יודע.
לא יודע סיבה
איפה ההוכחה?
iq לא מעיד על כלום. גם למונגולים iq גבוה וזו מדינת עולם שלישי. להולנדים iq נמוך יותר אבל הם הרבה יותר מתקדמים ומפותחים מישראל.
אנונימי
^סטטיסטית זה כלי די חזק. נכון לא תמיד מדויק אבל לפעמים עוזר