17 תשובות
אני בגובה 1.88
1.81
1.81, אם היה אפשר אפילו יותר נמוך.
1.50.
1.50.
שואל השאלה:
פשש אתה בן 15 ו-1.88 ? יא ענק חח
כיף לך
פשש אתה בן 15 ו-1.88 ? יא ענק חח
כיף לך
אנונימי
אני מטר חמישים ושמונה בערך אז אעדיף שמונים ואחת אבל תלוי מי יותר חתיך ;)
אממ אני ממש נמוכה אז 1.81
1.56
1.56
טאנקס
שואל השאלה:
1.60 זה נמוך אבל
בטח את באיזור של נמוכים כאלה
1.60 זה נמוך אבל
בטח את באיזור של נמוכים כאלה
אנונימי
181
188זה יותר מידי אני 160 חח
188זה יותר מידי אני 160 חח
זה די דומה אז כן
1.88
אני
1.70
אני
1.70
1.81 כי אני נמוכה מידי
אני בערך 1.54
אני בערך 1.54
1.81
1.88
1.66
לא כזה קריטי, אבל גובה אף פעם לא מזיק חחח
1.66
לא כזה קריטי, אבל גובה אף פעם לא מזיק חחח
1.88 אבל זה מאד תלוי
1.81
1.88 כי אני 1.61
אנונימית
באותו הנושא: