4 תשובות
אתה עדיין ילד וזה המינימום שיתנו לך תה יכול לדבר על לקבל יותר אבל לא נראלי שתקבל
שואל השאלה:
אז למה להעיק עלי ככה
אז למה להעיק עלי ככה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מכונה
אני לא מכונה
אנונימי
אני גם מרגישה ככה זה ניצול תתפטר
אנונימית
באותו הנושא: