התחברות
הרשמה
נגמרו לי כל התחתונים הנקיים זה בסדר להשתמש בתחתונים של ביקיני?
14 ביוני 2022, 21:49
בגדי ים
תחתונים
הלבשה תחתונה
3 תשובות
כן
ל
ליהיא.
כן
א
אשליה יפה
כן
O
Overthink
באותו הנושא:
אם אני לובשת מכנסיים שקופים, ורואים לי את התחתונים, זה בסדר?
אין לי תחתונים אז אני לובש את התחתונים של אחותי התאומה זה בסדר?
נגמרו לי התחתונים ובת דודה שלי נתנה לי משלה (זה נקי) זה בסדר?
זה בסדר לבוא למפגש עם הרבה נוער עם חצאית גינס שאני מתכופפת יראו לי את התחתונים?
אין לי תחתונים נקיות... זה יהיה בסדר ללבוש תחתונים שכבר לבשתי הפוכות?
נגמרו לי התחתונים ואין לי זמן לעשות כביסה אני צריך להיום מה אני עושה?
לישון ללא תחתון - האם זה בסדר לישון עם תחתון או שלא (אני בן)?
זה נכון שתחתונים של בנות כימעט אף פעם לא נקיות לגמריי?
נגמרו לי הכדורים של הרקוטאן זה בסדר לדלג על יום אחד?
נגמרו לי התחתונים ואין לי כוח לכבס, אילו עוד השפעות יש ל-ללכת קומנדו (לא ללבוש תחתונים) חוץ מחוסר נוחות באשכים?
אני באתי להיכנס להתקלח אבל אין לי תחתונים נקיים מה עושים??