5 תשובות
זה תקין, בסופו של דבר הפרפרים יורדים
כן זה מוזר
מתרגלים להכל בסוף
לא, אנשים חושבים שזוגיות ואהבה זה שיש פרפרים וזיקוקים, אבל זה לא אמור להיות ככה - אהבה היא שקטה, רגועה, שאת מרגישה בנוח איתו, חמימות - את מרגישה בית.
זה הגיוני לאהוב בלי הפרפרים - הפרפרים האלו הם חרדה, הגוף משדר חרדה, וזה לא אמור להיות ככה, את אמורה להרגיש מוגנת, בבית.