19 תשובות
פשוט תצאי החוצה תאכלי בחוץ לבד
תמציאי תירוץ לא לבוא שאת צריכה להתכונן למבחן או משהו
שואל השאלה:
אין לי תירוצים מתקבלים.. וחוץ מזה לא יתנו לי להשאר בבית לבד בשבת.
ולאן אני אצא בדיוק?
אין לי תירוצים מתקבלים.. וחוץ מזה לא יתנו לי להשאר בבית לבד בשבת.
ולאן אני אצא בדיוק?
אנונימית
שואל השאלה:
לא רוצה שדודה שלי תיעלב או משהו שהיא ככה טורחת להכין אוכל ואני לא יושבת איתם בשולחן..
וחוץ מזה, בעלה של בת דודה שלי מתנשא רצח ואין לי כוח שידברו עליי
לא רוצה שדודה שלי תיעלב או משהו שהיא ככה טורחת להכין אוכל ואני לא יושבת איתם בשולחן..
וחוץ מזה, בעלה של בת דודה שלי מתנשא רצח ואין לי כוח שידברו עליי
אנונימית
אם יש אפשרות לסיים לאכול וללכת לסלון או משהו אז תעשי ככה
אנונימית
שואל השאלה:
זהו, יש עוד בעיה.
אפילו הריח של הבשר מגעיל אותי ברמה שאני לא יכולה להריח אותו. (כן, אני מתוסבכת נורא)
זה אומר שגם בסלון אני לא אוכל לשבת.. אני כל כך הולכת להתחרפן שם!
זהו, יש עוד בעיה.
אפילו הריח של הבשר מגעיל אותי ברמה שאני לא יכולה להריח אותו. (כן, אני מתוסבכת נורא)
זה אומר שגם בסלון אני לא אוכל לשבת.. אני כל כך הולכת להתחרפן שם!
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת לי לאכול בקטנה משהו ולהגיד ששבעתי כבר.. אבל זה לא יעבוד
לא אכפת לי לאכול בקטנה משהו ולהגיד ששבעתי כבר.. אבל זה לא יעבוד
אנונימית
שואל השאלה:
יהיה בשר על השולחן כבר בהתחלה ואני בטוחה בזה
יהיה בשר על השולחן כבר בהתחלה ואני בטוחה בזה
אנונימית
תדברי עם ההורים שלך על זה והם יסבירו למשפחה שאת לא רעבה או משהו ככה שתוכלי לשבת בצד רחוק
שואל השאלה:
אני מדברת עם המשפחה שלי עכשיו.. די אומרים לי לסתום את הפה ולשבת בשולחן כמו ילדה טןבה
אני מדברת עם המשפחה שלי עכשיו.. די אומרים לי לסתום את הפה ולשבת בשולחן כמו ילדה טןבה
אנונימית
שואל השאלה:
מצידי לגווע ברעב רק לא לעבור את מסכת העינויים הזאת
מצידי לגווע ברעב רק לא לעבור את מסכת העינויים הזאת
אנונימית
אז פשוט אל תלכי! אם הם לא מבינים איזה סבל זה לשבת בארוחה משפחתית ולהרגיש שמענים אותך (ולמי שלא מבין אז לא אני לא מגזימה) זה לגמרי בעיה שלהם! או שלא תלכי או שתיהיה בשירותים כל הזמן זה עובד לפעמים
שואל השאלה:
באמת שאי אפשר להתחמק מזה.. אני חייבת ללכת.
יהיה כיף אבל הארוחות.. שלא נדע.
באמת שאי אפשר להתחמק מזה.. אני חייבת ללכת.
יהיה כיף אבל הארוחות.. שלא נדע.
אנונימית
אני בטוחה שיש דרך
שואל השאלה:
אין, ניסיתי הכל.
אנחנו שומרים שבת, אז להשאר לבד בבית לא יתנו לי
וחוץ מזנ אני אתחרפן לבד בלי טלפון
באמת שאין דרך לברוח מזה
אין, ניסיתי הכל.
אנחנו שומרים שבת, אז להשאר לבד בבית לא יתנו לי
וחוץ מזנ אני אתחרפן לבד בלי טלפון
באמת שאין דרך לברוח מזה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא, לא בא לי להלחיץ אותם.. גם ככה אני לא מאה אחוז
חחח לא, לא בא לי להלחיץ אותם.. גם ככה אני לא מאה אחוז
אנונימית
שואל השאלה:
הולך להיות כיף חיים.
הולך להיות כיף חיים.
אנונימית
תנסי להצליח איכשהו לשבת רחוק, אבל שמעי את לא יכולה להכריח אותם לא לאכול בשר בגלל שאת צמחונית קיצונית... אם אפילו הריח של הבשר מטריף אותך אז תטפלי בזה, את צריכה להבין שזה משהו שמאוד מאוד מאוד מאוד קשה להתחשב בו
אנונימי
תזייפי בחילה וסחרחורת או משהו כזה, תרוצי לשירותים ואז תגידי שאת חייבת אוויר ותצאי החוצה
באותו הנושא: