11 תשובות
כן
כן נראלי
16 ו18?

על הגבול
אם להגיד את האמת כן הייתי מסתכלת מוזר על זוג כזה.
אנונימית
לא
הבחורה עוד שניה מתגייסת והבחור רק מתחיל בגרויות..
מה זה משנה?^
לי זה נראה מוזר שהבחורה תחזור מהצבא והוא עדיין בבית ספר רק מתחיל בגרויות.
שכולם יעשו מה שבא להם אבל זה מה שאני חושב
אתם מספיק בוגרים בשביל להחליט אם זה מתאים לכם