3 תשובות
אנחנו ממש אוהבים את "בוקר טוב" ויש גם את "קרן אולטרה קלה" שזה שיר ממש טוב וכמובן את "אבא מותח את ידיי חלק אחד"
בקיצור כמו שהבנת אנחנו ממש לא יכולים לבחור איזה שיר הכי טוב
נ.ב. אנחנו כותבים ברבים כי ככה אנחנו מגדירים את עצמנו
בקיצור כמו שהבנת אנחנו ממש לא יכולים לבחור איזה שיר הכי טוב
נ.ב. אנחנו כותבים ברבים כי ככה אנחנו מגדירים את עצמנו
לאחרונה fade או 30 hours
all falls down
באותו הנושא: