6 תשובות
ניסיתי הרבה מאוד קרמים וסרומים ממנו אני הכי מרוצה
שואל השאלה:
תודהה לכל מי שענה
תודהה לכל מי שענה
נטורל
הירוק של לוריאל
יש לי שיער די חלק ואני משתמשת בקרם לתלתלים והוא מעולה
יש לי שיער די חלק ואני משתמשת בקרם לתלתלים והוא מעולה
יש לי שיער בדיוק כמו שלך
אני משתמשת בסרום של gliss הוא מושלם!!
הוא נותן מלא ברקוהשיער הרבה יותר נעים
ממש ממליצה לך עליו:)
אני משתמשת בסרום של gliss הוא מושלם!!
הוא נותן מלא ברקוהשיער הרבה יותר נעים
ממש ממליצה לך עליו:)
באותו הנושא: