5 תשובות
יש מקומות כמו בסופר פארם שיש שם מכונות שנקראות "רישיומט" ששם אפשר להוציא את הדף היתר נהיגה
תבדוק מקומות שיש את זה
שואל השאלה:
אוקי תודה
שואל השאלה:
אז למה המורה שלי אמר לי ללכת לדואר?
ונהרס לי הטלפון אז אין לי איך לראות את ההודעה יש משהו לעשות?
הם שלחו לך הודעה שעברת טסט נכון?, בהודעה הזאת יש קישור לאתר של משרד הרישוי, אתה משלם שם עמלה קטנה ומוציא היתר נהיגה וזהו אז אתה יכול לנהוג
מזל טוב!
למחרת הטסט אתה נכנס לקישור בהודעה שהודיעו לך שעברת טסט
ממלא פרטים משלם 93 ש"ח ומקבל היתר נהיגה שאתה יכול לנהוג איתו במשך כל תקופת הליווי
אתה צריך לעשות ביטוח חובה לרכב שאתה הולך לנהוג בו וגם לקנות שלט של נהג חדש שאפשר להשיג בכל תחנת דלק או חנות למוצרי רכב.
באותו הנושא: