7 תשובות
אם את ניגשת למועד ב אז לא נורא
אם את ניגשת למועד ב זה בסדר רק תשתדלי לעבור בו
בסדר נו יש מועד ב לא קרה כלום
אם את ניגשת למועד ב אז זה לא נורא מן הסתם.
את נגשת למועד ב אז יש לך הזדמנות לשפר.. תלמדי הכי טוב שלך ותחרשי ואני בטוחה שתצליחי!! אז אל תתבאסי יותר מיידי כי את כן יכולה לשנות את זה
שואל השאלה:
ואם אני נכשלת במועד ב
עד כמה זה נורא? הציון משפיע ממש?
ואם אני נכשלת במועד ב
עד כמה זה נורא? הציון משפיע ממש?
אנונימית
כל עוד את נגשת למועד ב זה בסדר, הציון של המועד ב' משתכלל בתעודה הסופית ביב' אבל שיהיה מלא בהצלחה במועד ב', טוב שאת עושה:)
באותו הנושא: