11 תשובות
שואל השאלה:
אמן תקבלי יותר מזהה!! בטוחה שאת יכולה וזה טווח טוב
במקרה הכי גרוע יש מועד ב
אנונימית
95 בעזרת השם
שואל השאלה:
אמןן!!
אנונימית
30-40 לא למדתי כי לא היתי אמורה לגשת
שואל השאלה:
וואיי לא אני בטוחה שאת סתם מורידה מעצמך ותקבלי הרבה יותר וגם אם לא ישלך מועד ב, תפציצי❤!!
אנונימית
לאלא לא עניתי על חצי מבחן ויצאתי מהבגרות בוכה
וברור אני חורשת למועד ב' ואשיג לפחות 80 אבל אני לא מוגשת על גבוה אז זה מוריד לי
קיבלתי 90 ב804 על שטויות של לחץ
ו80 בערך ב805 (לא למדתי בכלל) שזה היה טעות
סופי 90
שואל השאלה:
בהצלחה במועד ב!! בטוחה שתצליחי❤
אנונימית
שואל השאלה:
snow queen^ את תותחית!!!
אנונימית