3 תשובות
תיגשי כבר לדעתי 75 זה מעולה גם אם את לא רואה את זה ככה כרגע
לגשת איך תשלימי חומר של מגמה אחרת?
את בטח כבר בסוף י"א, בשלב כזה בעייתי מאוד לעבור מגמה אז עדיף לך לגשת ולקוות להכי טוב. עדיין יש לך גם את ההערכה החלופית, בגרות המעבדה והבגרות בחשמל שעשויים להעלות לך את הציון.
בהצלחה
בהצלחה
באותו הנושא: