11 תשובות
כן זה מה שקורה לי
לא צודק.
אנונימי
לא, זה לא נכון
לא נכון בכלל אני פשוט לא אוהבת את רוב הדברים
מה הקשרר. אין היגיון פה.
אוכל מהיר אתה לא יודע איפה *הם* מכינים.
את זה צריך לברור, אם כבר.
הפוך אנשים שרגילים לאוכל "יוקרה" שמגיעים / קונים להם אמורים לברור. לא אנשים שרגילים לאכול ג'אנק.
אני לא ממש זוכרת אבל זה פשוט שאף פעם לא אהבתי דברים וזה לא התפתח עם השנים אלה תמיד היה קיים
שואל השאלה:
הבנתי, תודה שעניתם
אנונימית
לא נכון.. להפך, כל מי שלא היה לו כסף בבית למד לאכול כל דבר שבא ליד ולא להיות בררן באוכל.
לא נכון יש לי חברה ממש בררנית וכול מה שהיא אוכלת זה ירקות
אנונימית
זה לא נכון,
אני אכלתי הכל כשהייתי קטנה ופשוט הפסקתי לאהוב באיזשהו שלב
יש לי אח שקטן ממני בשנה וקצת וגדלנו ביחד אכלנו אותו הדבר כשהיינו קטנים והוא אוכל הכל ואני לא

ואגב, זה באמת לא קשור
זה שלא נחשפתי לאוכל מסויים כשהייתי קטנה לא אומר שאני בהכרח לא אוהב אותו אם אני אנסה אותו בעתיד, זה עניין גנטי וזה עניין שמושפע מהרבה דברים
יש דברים שטעמתי פעם ראשונה בגיל 16 ואהבתי אותם למרות שלא נחשפתי בגיל קטן