8 תשובות
אני בכללי לא בעד חברים מהאינטרנט מהרבה סיבות, אבל אם זה רק חבר אחד וכיף לך לדבר איתו אז מה רע
זה שהוא חמוד לא אומר הרבה, אל תסמכי על אף אחד באינטרנט, אף פעם. את יכולה להמשיך לדבר איתו אם את כל כך רוצה, אבל עצה שלי - אל תקשרי אליו יותר מדי. באמת אומרת לך, אל תקשרי יותר מדי רגשית... זה יעשה לך רק רע. מניסיון. אם זה תמים ולא משהו רציני אז הכל טוב. תשמרי על עצמך ואל תדברי הרבה עם אנשים באינטרנט
היי סליחה שזה לא ממש קשור אבל את מדברת איתו באנגלית שם? ואיך הגעת לאנשים מחו"ל ?
אנונימית
^בסנאפ יש אנשים מחול את יכולה למצוא אנשים רנדומלים באפליקציה הזו
שואל השאלה:
אנונימית כן אני מדברת איתו באנגלית והוא ביקש בקשה אז אישרתי ומפה לשם התחלנו ריפליים ולדבר^^
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על העצה^^
אנונימית
תקשיבי אני באמת מבקשת ממך להיזהר, קרה לי שדיברתי עם אנשים "חמודים" והם היו מקום בריחה כזה עד שזה הגיע למקום לא טוב אבל כל כך נקשרתי אליהם שלא יכולתי להיפרד, ויום אחד חברות שלי חסמו אותו
ברוך שפטרנו
בקיצור זה בסדר אבל תיזהרי
שואל השאלה:
סבבה תודה^^
אנונימית