7 תשובות
אחלה בחלה
הייתה בגרות קשה יחסית לשאר הבגרויות לדעתי
אבל 80+
אבל 80+
לא עשיתי היום
אבל באופן כללי גם הפנימי זוועות כי המורה שלי היה חרא
אבל באופן כללי גם הפנימי זוועות כי המורה שלי היה חרא
שואל השאלה:
הפנימי זה של כיתה י', נכון?
הפנימי זה של כיתה י', נכון?
אנונימית
הייתה בגרות לא קשה שאלה 1 שילוב של כמה בגרויות קודמות שאלה 2 לא קשה שאלה 3 יחסית קשה אבל אפשרית 4+5 היה קליל
אנונימי
לא
הפנימי של י היה בדיחה הייתה לי מורה מושלמת קיבלתי 92
פשוט בגלל הקורונה עשינו פנימי
היה לי 2 מורים אחד למדעי המחשב ואחד לאלק
המורה לאלק היה גרוע ושנא אותי אז ניסה להכשיל אותי בכוונה
הפנימי של י היה בדיחה הייתה לי מורה מושלמת קיבלתי 92
פשוט בגלל הקורונה עשינו פנימי
היה לי 2 מורים אחד למדעי המחשב ואחד לאלק
המורה לאלק היה גרוע ושנא אותי אז ניסה להכשיל אותי בכוונה
שואל השאלה:
אוי לא כיף
אוי לא כיף
אנונימית
באותו הנושא: