8 תשובות
אף אחד
2 מאוד יפה.
יש יותר יפים בפינטרסט לדעתי אבל את.ה ממש רוצה את זה אז השלישי ?
לדעתי 3
אגב רקעים מחשגזים ואני אוהבב נוקיהה
אגב רקעים מחשגזים ואני אוהבב נוקיהה
פחות מתחבר..עצם זה בלגן לעיניים..אבל אם כבר הייתי הולך על 2
שואל השאלה:
יש כשר, תומך כשר ולא כשר
יש כשר, תומך כשר ולא כשר
באותו הנושא: