3 תשובות
חוסר ביטחון!!!!
תפתחי ותעבדי על הביטחון הזה ומהר כי זה ככ ידפוק אותך
אנונימית
שואל השאלה:
^תמיד ההייתי פחדנית מאוד מאוד לענות לאנשים שמקללים אותי ויורדים עליי מאז זה התפתח והגיע למצב הזה
אנונימית
זה בא בעניי מהחוסר ביטחון, אל תחשבי על דברים רעים תחשבי על דברים טובים ותאמיני בעצמך, אל תפחדי ללכת ברחוב כי אין לך ממה, את חזקה יותר מהחוסר ביטחון הזה.