7 תשובות
לבוא בגישה טובה ולהיות את
את צריכה פשוט להיות קלילה, לשדר שאת מוכנה שאנשים יגשו אלייך.
אל תשבי פשוט בצד ותצפי שיבואו אלייך בלי להיות מחויכת ופתוחה להכיר אנשים.
אל תשבי פשוט בצד ותצפי שיבואו אלייך בלי להיות מחויכת ופתוחה להכיר אנשים.
המעבר לתיכון יכול להיות קשה אבל רוב הפעמים הוא יעזור לך להכיר אנשים חדשים למשל לי התיכון שינה לי את החיים לטובה
היי , לזרום פשוט להציע לילדים סיבוב בדרך אגב בהפסקות
בתיכון זה בעיקר חבורות ופשוט תמצאי את החבר'ה שאת מתחברת..
בתיכון זה בעיקר חבורות ופשוט תמצאי את החבר'ה שאת מתחברת..
פשוט להיות נחמדה עם חיוך על הפנים
תנסי לעזור לכמה שיותר
תראי שמהר את תמצאי שם מקום ואנשים שאת מתחברת אליהם
תנסי לעזור לכמה שיותר
תראי שמהר את תמצאי שם מקום ואנשים שאת מתחברת אליהם
תהיי את
לזרום עם כולם . לשמוח . לאהוב ולדבר . להיות מי שאת
באותו הנושא: