4 תשובות
כן הגיוני
שואל השאלה:
אני כל כך מעריכה אבל אני מרגישה שאני כל כך לא שווה בשבילו שבשלב הזה אני מרגישה שכל מה שהוא עושה זה פאקינג כלום
אני כל כך מעריכה אבל אני מרגישה שאני כל כך לא שווה בשבילו שבשלב הזה אני מרגישה שכל מה שהוא עושה זה פאקינג כלום
אנונימית
שואל השאלה:
הוא מתעצבן כשאני מעלה את זה, הוא מסרב לחבק אותי לפעמים, אני לא מרגישה שהוא אוהב אןתי יותר.
הוא מתעצבן כשאני מעלה את זה, הוא מסרב לחבק אותי לפעמים, אני לא מרגישה שהוא אוהב אןתי יותר.
אנונימית
תנתקי איתו קשר כמה שיותר מהר את לא צריכה חבר כזה בחיים שלך , את רק תיפגעי ממנו יותר והוא כבר לא ישים עלייך
באותו הנושא: