12 תשובות
כי בחינוך המיוחד צריך לשמור על שגרה.. וגם ההבדל הקטן הזה של השעתיים יכול לפגוע..
שואל השאלה:
כולה שעתיים להיתרגן להסעה ו לבלות קצת בטלפון בזהו ו להגיע לבית הספר לא צריך יותר מזה כולה שעתיים מה הבעיה
כולה שעתיים להיתרגן להסעה ו לבלות קצת בטלפון בזהו ו להגיע לבית הספר לא צריך יותר מזה כולה שעתיים מה הבעיה
עדיין.. צריך לשמור על שגרה מאוד מסודרת בחינוך המיוחד. זה בעייתי.
שואל השאלה:
אולי אם בתי הספר החינוך המיוחד היו מסיימים את הלימודים בעשר באחריהם יתחילו בתי הספר החינוך הרגיל בעשר זה היה הגיוני לא
אולי אם בתי הספר החינוך המיוחד היו מסיימים את הלימודים בעשר באחריהם יתחילו בתי הספר החינוך הרגיל בעשר זה היה הגיוני לא
לא.
זה עדיין לא שומר על שגרה.
זה עדיין לא שומר על שגרה.
שואל השאלה:
אז מה נעשה המורים והמורות אצלינו מסקינים לגמרי לא מקבלים מספיק שכר גם ככה זה לא הוגן בשבילם
אז מה נעשה המורים והמורות אצלינו מסקינים לגמרי לא מקבלים מספיק שכר גם ככה זה לא הוגן בשבילם
שואל השאלה:
מסכנים המורים לא מקבלים מספיק שכר הוגן צריך לעשות משהו עם החינוך המיוחד מבלי לפגוע בשגרה
מסכנים המורים לא מקבלים מספיק שכר הוגן צריך לעשות משהו עם החינוך המיוחד מבלי לפגוע בשגרה
המורים של החינוך המיוחד דווקא מקבלים יותר שכר
שואל השאלה:
הם בדיוק כמוכם מקבלים פחות ממה שהם קיבלו פעם בדרך כלל
הם בדיוק כמוכם מקבלים פחות ממה שהם קיבלו פעם בדרך כלל
הם מקבלים יותר כסף ממורים "רגילים" כביכול.
אגב, לא רק החינוך המיוחד לא בשביתה. גם התיכונים מתחילים רגיל
אגב, לא רק החינוך המיוחד לא בשביתה. גם התיכונים מתחילים רגיל
שואל השאלה:
גם ככה יש תלמידים בחינוך המיוחד משולבים עם ילדים שלומדים בחינוך הרגיל אז זה שונה
גם ככה יש תלמידים בחינוך המיוחד משולבים עם ילדים שלומדים בחינוך הרגיל אז זה שונה
זה לא אותו דבר.
ילדים שמשולבים בבתי ספר רגילים, כנראה ברמת תפקוד מאוד מאוד מאוד מאוד גבוהה, שכמעט ולא מרגישים את ההבדל אם בכלל.
אצלהם פחות חשוב לשמור על שגרה, בגלל שהם ברמת תפקוד מאוד גבוהה.
ילדים עם צרכים מיוחדים, שנמצאים ברמת תפקוד שהם צריכים חינוך מיוחד, צריכים לשמור על שגרה קבועה. מגיעים לבית ספר בשעה מסוימת, מסיימים בית ספר בשעה מסוימת וכן הלאה.
אם הם יכנסו לשביתה ולא ילמדו כרגיל זה עלול להוות בעיה חמורה. למשל אצל האוטיסטים, חוסר שגרה יכול לגרום להם להתקפים שהם נאטמים לעולם שבחוץ ומסרבים להקשיב.
חינוך רגיל וחינוך מיוחד זה לא אותו דבר.
ילדים שמשולבים בבתי ספר רגילים, כנראה ברמת תפקוד מאוד מאוד מאוד מאוד גבוהה, שכמעט ולא מרגישים את ההבדל אם בכלל.
אצלהם פחות חשוב לשמור על שגרה, בגלל שהם ברמת תפקוד מאוד גבוהה.
ילדים עם צרכים מיוחדים, שנמצאים ברמת תפקוד שהם צריכים חינוך מיוחד, צריכים לשמור על שגרה קבועה. מגיעים לבית ספר בשעה מסוימת, מסיימים בית ספר בשעה מסוימת וכן הלאה.
אם הם יכנסו לשביתה ולא ילמדו כרגיל זה עלול להוות בעיה חמורה. למשל אצל האוטיסטים, חוסר שגרה יכול לגרום להם להתקפים שהם נאטמים לעולם שבחוץ ומסרבים להקשיב.
חינוך רגיל וחינוך מיוחד זה לא אותו דבר.
באותו הנושא: