5 תשובות
אל תתיכסי אליהם, יש אנשים שנוטים להשתזף מהר יותר והרבה יותר מאנשים אחרים. זה לא משנה מה הם חושבים הם קנאים אל תתני לזה להוריד לך את הביטחון. לפי דעתי שיזוף זה ממש ממש יפה.
תשתדלי אולי להיות פחות זמן בשמש ותשימי קרם הגנה כל חצי שעה
תשתדלי אולי להיות פחות זמן בשמש ותשימי קרם הגנה כל חצי שעה
אנונימית
לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, תתעלמי. תאמיני לי הרבה אנשים שנשרפים באופן קבוע (ויש המון כאלה) היו מוכנים להתחלף איתך עכשיו. תיהי בטוחה בעצמך ותעשי מה שטוב לך
תגידי להם שזה לא אשמתך שהם אשכנזים לבנים וממורמרים
מה יש לעשות? ככה זה הגוף שלך.
דבר ראשון שזוף זה מדהים, דבר שני אין להם זכות להגיד לך דברים כאלה. פשוט תתעלמי