8 תשובות
מה שאתה בוחר.
יש כאלה ששומרים בסוד.
יש כאלה ששומרים בסוד.
לספר לקרובים
מה שמרגיש לך עדיף שכמה שפחות ידעו.
עדיף לשמור בסוד ולספר לקרובים.
לספר שכולם יקנאו
לספר למי שקרוב אליך.
בסוג רק לקרובים,בדרל כלל לא מספרים בגלל חשש שישדדו אותם שפושעים קרימינלים יבואו לשדוד אותך
מלא ינצלו אותך בגלל זה אל תספר להרבה
באותו הנושא: