12 תשובות
לא מביך בכלל
זה נחמד ממש מצידו ללכת איתך ולגיטימי לגמרי, אולי יהיה יותר כיף ללכת איתו מאשר עם חברים
מה מביך בזה?
שואל השאלה:
כאילו אני רוצה להיות הרבה בים החופש כי חם והכל אבל אם אלך זה יהיה כנראה רק איתו באוטובוס...
בטוח שזה לא מביך?
אנונימית
זה לא מביך אתם אחים
בכלל לא מביך.
ממש לא מביך
מה זה ממש לא מביך
לכו, תהנוו❤
לא מביך
בכלל לא
לא מביך אלוהים מה יש לאנשים מכל דבר הם מובכים לכי ותהני