12 תשובות
לא נורא
לא מביך בכלל
לא מביך
לא מביך, קורה לי ולעוד הרבה כל הזמן
מביך.
לא מביך.
לא מביך, קורה לכולם
אויש בקטנה
קורה לי מלא
מביךך זה קורה לי מלא
שואל השאלה:
^ לא אכפת לי פשוט יש לי הרגשה שאנשים יחשבו על זה יותר מידי ויבינו לא נכון
אנונימית
לא מביך