6 תשובות
קפה סוכר חלב וחלב
יש מתכון כזה בטיקטוק שהכינו קפה קר עוד מהסגר הראשון של הקורונה וזה ממש מזכיר טעם של אייס קפה
שואל השאלה:
אוי אוי אוי זה שמערבבים עד שזה מקציף?
אם כן יש לי טראומה ממנו
הכי טעים זה להכין מהקפסולות אז להכין את הקפה לשים סוכר מלא קרח וחלב
מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלאא קרח
כןןכןכן למה טראומהה