9 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה בסדר לשלוח הודעה בשעה הזו?
אבל זה בסדר לשלוח הודעה בשעה הזו?
אנונימית
כןכן תשלחי
שואל השאלה:
שלחתי הלוואי שהיא תענה וזה ילך טוב
תפללו בשבילי :)
אני מקווה לטוב פליזז
שלחתי הלוואי שהיא תענה וזה ילך טוב
תפללו בשבילי :)
אני מקווה לטוב פליזז
אנונימית
תשלחי חיים פעם אחת
לדעתי תשלחי לה.
שלחי תמיד שווה לנסות
אנונימית
שואל השאלה:
אם היא עונה "לא" מה לכתוב?
ואם היא עונה "כן" מה לכתוב?
ואם לא עונה בכלל מה לעשות?
אם היא עונה "לא" מה לכתוב?
ואם היא עונה "כן" מה לכתוב?
ואם לא עונה בכלל מה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
פליזז תענו???????
פליזז תענו???????
אנונימית