5 תשובות
תדברי עם הרכז מגמה המורה שלך ואולי מורים של שנה הבאה, תדברי עם הרכזת שכבה כל בנאדם שאת יכולה לדבר איתו. שיידעו שאת באמת רוצה להיות שם ועודה את כל המאמצים
תדברי עם המחנכת , רכז/ת המגמה בהצלחה
אני מאמינה שכן.
שואל השאלה:
דיברתי עם המחנך והוא רשם בצד
אנונימית
את יכולה לפנות למחנכת ולדבר איתה על זה, לדעתי יתנו לך