5 תשובות
מספיק
מקבלים כל שנה תעודת הצטיינות מהממוצע הזה, לפחות ככה זה בבית ספר שלי
אצלינו זה היה 90+
מספיק.
הצטיינות זה: 90 ומעלה
והצטיינות יתרה זה: 95 ומעלה
אז כן, זה מספיק