13 תשובות
אז את חיובית
כנראה שאת חיובית.
ככל הנראה שאת יצאת חיובית
תקשיבי עשיתי לפני שעה שלוש בדיקות של הבית ויצאתי חיובית ואני לא יודעת מה לעשות אני בול כמוך
אז ממליצה לכבד את הסביבה ולהישאר בבית כדי לא לסכן את הסביבה
החלמה מהירה! 3>
החלמה מהירה! 3>
שואל השאלה:
^^ אני עושה מוסדית אתמול עשיתי מוסדית יצאתי שלילית כי הייתי בתחילת המחלה
^^ אני עושה מוסדית אתמול עשיתי מוסדית יצאתי שלילית כי הייתי בתחילת המחלה
אנונימית
רפואה שלמה
שואל השאלה:
^ תודהה
^ תודהה
אנונימית
^הולכים לעשות מוסדית או פי סי אר
ובנתיים בידוד
ובנתיים בידוד
אם את חולה אז את חולה
מה זה אומר שהן טועות?
הסיכויים לכזה דבר הם כאלה קטנים
מה זה אומר שהן טועות?
הסיכויים לכזה דבר הם כאלה קטנים
שואל השאלה:
^ יצאתי חיובית במוסדי אז אני בדרך הביתה
^ יצאתי חיובית במוסדי אז אני בדרך הביתה
אנונימית
יש לך אבולה
שואל השאלה:
^ מה אתה רוצה
^ מה אתה רוצה
אנונימית
באותו הנושא: