3 תשובות
הציון של כיתה י' בהערכה החלופית או ב- י"א במחצית ב' אם את עושה מועד חורף בלשון ב- י"א.
אצלנו אישית עושים את זה אחרי הבגרות בלשון ב יא במחצית השנייה
ה30% באנגלית זה תלקיט שעושים במהלך כיתה י.
יכול להיות שישימו את הציון בתור ציון שנתי, אבל גם יכול להיות שלא.
יכול להיות שישימו את הציון בתור ציון שנתי, אבל גם יכול להיות שלא.
באותו הנושא: