6 תשובות
לא מביך בכלל.
לא מביך
שואל השאלה:
אוקי.. חוף פלמחים זה סבבה? יש שם חניה וזה?
אוקי.. חוף פלמחים זה סבבה? יש שם חניה וזה?
אנונימית
לא מביך בכלל
הלכתי לבד
לא מביך
באותו הנושא: