5 תשובות
תלוי איזו מגמה ומה האופציות שהיו לך.
אנונימי
שואל השאלה:
בחרתי פסיכולוגיה
אנונימית
לא. אני מכירה הרבה אנשים שבמגמה אחת וזה לא מפריע להם. וכם עם תתחרטי אז כל עוד את בכיתה י את עדיין יכולה לנסות להצטרף למגמה
שואל השאלה:
.
אנונימית
עדיף שתיים ככה שאם לא תרצה את המגמה בסוף אן משהו יהיה לך אקסטרה (כאילו אתה חייב שיהיה לך לפחות מגמה אחת ואם יהיו לך שתיים תוכל פשוט לבחור את מה לעזוב במידה ולא ילך לך טוב)