2 תשובות
אם יש לך ברירה לדחות את זה אז כדאי אם לא שימי המון קרם הגנה
אסור! קרם הגנה לא קביל ולא יעזור לך לפחות שבועיים לאחר טיפול לייזר.
זה מסוכן, תדחי 1 מהם, זה בשביל הבריאות שלך אל תסכני אותה.
זה מסוכן, תדחי 1 מהם, זה בשביל הבריאות שלך אל תסכני אותה.
באותו הנושא: