8 תשובות
כל הטיסה.
כל הטיסה
כל הטיסה
כל הטיסה, אין לך מה לנסות למצוא קליטה באמצע השמיים.
^שמים על מצב טיסה כדי שלא יהיה יותר מידי קרינה על המטוס והוא לא יתרסק לא בגלל שאין קליטה בשמיים
^ כמובן שגם, ובעיקר.
אבל גם אם מישהו אחד ידליק לא במצב טיסה, לא יקרה כלום, אבל, תתבזבז לו הסוללה במהירות מאוד מאוד גבוהה בנסיון להשיג קליטה.