8 תשובות
כל הטיסה.
כל הטיסה
כל הטיסה
כל הטיסה, אין לך מה לנסות למצוא קליטה באמצע השמיים.
כל הטיסה
^שמים על מצב טיסה כדי שלא יהיה יותר מידי קרינה על המטוס והוא לא יתרסק לא בגלל שאין קליטה בשמיים
^ כמובן שגם, ובעיקר.
אבל גם אם מישהו אחד ידליק לא במצב טיסה, לא יקרה כלום, אבל, תתבזבז לו הסוללה במהירות מאוד מאוד גבוהה בנסיון להשיג קליטה.
אבל גם אם מישהו אחד ידליק לא במצב טיסה, לא יקרה כלום, אבל, תתבזבז לו הסוללה במהירות מאוד מאוד גבוהה בנסיון להשיג קליטה.
בדיוק^
באותו הנושא: