9 תשובות
שואל השאלה:
e רגיל
אנונימית
את יכולה אבל זה סתם בזבוז זמן בגלל ציון גבוה כזה.
לכי על זה אם את רוצה.
אנונימי
יש סיכוי את מדברת איתי רגע בפרטי זה בנוגע לבגרות
אני אישית לא הייתי ניגש כי אם אני לא טועה זה רק מעלה רק נקודה אחת בסופי סופי אם משפרים ל- 100 שזה מרגיש לי די מיותר, אבל תעשי מה שאת רוצה.
זה אחלה אם את מרגישה שאת יכולה יותר אז תעשי מועד ב
לדעתי לא
אני הייתי ניגש. את יכולה לקבל מאה
אין לך מה להפסיד, לוקחים את הציון הגבוה ביותר אבל מה את צריכה מועד ב אם קיבלתי 93.
זה e עם אוצר מילים או e רגיל?