12 תשובות
לא..? גם לא להביא ילדים וגם להביא 10 ילדים זה לא אגואיסטי
לדעתי לא
כן
מביאים ילד כי אנחנו מרגישים את הרצון להתרבות ואת הרצון להיות שייכים כמו כולם ואנשים רוצים ילד כדי לעשות איתו דברים ולאהוב אותו אז חד משמעית כן
מביאים ילד כי אנחנו מרגישים את הרצון להתרבות ואת הרצון להיות שייכים כמו כולם ואנשים רוצים ילד כדי לעשות איתו דברים ולאהוב אותו אז חד משמעית כן
אנונימי
תלוי מאיזה סיבה הם רוצים להביא ילד
לא
כן
לדעתי ברור שכן, אבל זה לא אומר שאני לא ארצה ילדים.
יש מצב שלא הבנתי אבל מה אמור להיות אגואיסטי בזה
שואל השאלה:
שהילד שלך יגדל לבד בלי אחים
שהילד שלך יגדל לבד בלי אחים
אנונימית
באותו הנושא: