6 תשובות
כן, אם אני אוהבת אותה..
שעה זה לא כל כך הרבה..
כן למה לא
שים לב שמשלמים לך גם על הזמן של הנסיעה גם הלוך וגם חזור
נשמע קצת מוגזם שעה לעבודה כל בוקר אבל אם זאת עבודה שמשלמת טוב ואני גם אוהב אותה הייתי מוכן לגמרי.
4AM
אם משלמים לך על ההסעה אז כן זה גם זמן לעשות דברים בשעה נסיעה
באותו הנושא: