6 תשובות
כן, אם אני אוהבת אותה..
שעה זה לא כל כך הרבה..
שעה זה לא כל כך הרבה..
כן למה לא
שים לב שמשלמים לך גם על הזמן של הנסיעה גם הלוך וגם חזור
נשמע קצת מוגזם שעה לעבודה כל בוקר אבל אם זאת עבודה שמשלמת טוב ואני גם אוהב אותה הייתי מוכן לגמרי.
כן
אם משלמים לך על ההסעה אז כן זה גם זמן לעשות דברים בשעה נסיעה
באותו הנושא: