3 תשובות
אותי זה מעצבן שכאילו גם ככה נשארו ליטרלי ימים בודדים לשנה אז למה לא לדבר על העובדה שליטרלי הממשלה מתפרקת אז זה לא יעזור להם כי אין מי שיכול לעשות החלטות כאלה או ווטאבר
שואל השאלה:
הם מקבלים באמת שכר שאי אפשר לחיות איתו
אני חושבת שהמדינה צריכה לעשות משהו עם המשכורת שהם מקבלים בשביל שיפסיקו השביתות ושהם באמת יקבלו את מה שמגיע אליהם כי זו וואחד עבודה, אם זה ימשיך ככה מה הילדים ילמדו? כלום?