7 תשובות
מחלת הנשיקה לא קשורה להתנתק.
לא. זה בסדר
ללהתנשק*
מחלת הנשיקה עוברת באוויר ואין שום קשר בינה לבין נשיקה אמיתית.
שואל השאלה:
אה יופי
אה יופי
אנונימית
לא
ומחלת הנשיקה לא קשור לזה
ומחלת הנשיקה לא קשור לזה
אני גם התנשקתי בדייט הראשון אבל לא 100 נשיקות חח
תכלס זה נורמאלי הרבה מתנשקים על הדייט הראשון
תכלס זה נורמאלי הרבה מתנשקים על הדייט הראשון
באותו הנושא: