7 תשובות
מחלת הנשיקה לא קשורה להתנתק.
לא. זה בסדר
ללהתנשק*
מחלת הנשיקה עוברת באוויר ואין שום קשר בינה לבין נשיקה אמיתית.
שואל השאלה:
אה יופי
אנונימית
לא
ומחלת הנשיקה לא קשור לזה
אני גם התנשקתי בדייט הראשון אבל לא 100 נשיקות חח
תכלס זה נורמאלי הרבה מתנשקים על הדייט הראשון