התחברות
הרשמה
אם עברתי באדום ואני נהג חדש מה יקרה
לא ראיתי את האדום
24 ביוני 2022, 17:18
נהג חדש
נהיגה
רכב
חוקי התנועה
רשיון נהיגה
3 תשובות
אם לא היו שוטרים ולא היה מצלמות כלום
נ
נדירונת
כלום אם לא ראו אותך
א
אריק קרטמן
תקווה שלא היו שם מצלמות
C
Cloud9
באותו הנושא:
הגיוני ששוטר עוצר אותי על זה שעברתי באדום ?
כרגע עברתי באדום והייתי עשירית שנייה משאוטובוס ידרוס אותי. אתם עוברים באדום?
עברתי היום באדום מלא
עברתי פעם ראשונה שלי בחיים באדום לא ראיתי תרמזור כי רכב ענק היה לידי
אני חושבת שעברתי אתמול באדום ואני לא יודעת מה לעשות לא הייתי מרוכזת ןאני חושבת שהרמזור בדיוק התחלף ואני כבר עברתי
תקשיבו אתמול הוויז ממש בילבל אותי ואני בטעות נכנסתי לכביש נגד כיוון התנועה ויצא שגם עברתי באדום. אני נהגת שנה וחצי כולה
אם אכנס לאמבטיה ואשכב שם 20 דקות ואני במחזור (יום 4) שלי למחזור מה יקרה?כל המים יצבעו באדום? בבקשה רק מי שבאמת בטוחה
עברתי בטעות באדום, מה יעשו לי?
עברתי באדום (נהג חדש)
*לא מכלילה* עברתי עכשיו באיזה רמזור ואני רואה מד"א מפעילה סירנה רק בשביל לעבור באדום ושנייה אחרי זה היא משתיקה אותה
צילום רכב העובר באדום - עברתי באדום כי התבלבלתי ברמזור, ויש מצלמה כתומה היא מהירות או מצלמת רמזור? יש פלאש?