4 תשובות
באפליקציית תלמידים אם עשית מהבית ספר (הם אמרו שיפרסמו בראשון או בשני)
אם עשית ממשרד הרישוי אז תקבלי הודעה
אם עשית ממשרד הרישוי אז תקבלי הודעה
מקבלים במקום
אל תדאגי גם אם לא עברת, חייך לא נדפקו.
את תמיד יכולה לשלם איזה 60 שקל בערך וללכת להיבחן באופן עצמאי ולקבל תשובה מיידי
בכל אופן תעדכני אם עברת:)
אגב אפשר לבדוק את זה באפליקציית תלמידים
את תמיד יכולה לשלם איזה 60 שקל בערך וללכת להיבחן באופן עצמאי ולקבל תשובה מיידי
בכל אופן תעדכני אם עברת:)
אגב אפשר לבדוק את זה באפליקציית תלמידים
שואל השאלה:
אעדכן אבל אני מפחדת להיכנס לבדוק
אעדכן אבל אני מפחדת להיכנס לבדוק
באותו הנושא: