7 תשובות
כן כדאי להיות בטוחה, אם זאת התנהגות שלא מתאימה לו בדרך כלל
כן אבל לא לדאוג יותר מדי אולי הוא סתם אנרגטי
אם הוא גור או קלה קטן כנראה יש לא המון אנרגיה אז תצאי איתו לטיול ותשחקי איתו יכול להיות שהוא רוצה צומי גם
שואל השאלה:
תודה לכל מי שעזר לצערי אין לי פרחים לכולם אבל תודה לכם הוא בסדר עכשיו.
בדרך כלל זה כשהם רוצים להוציא אנרגיה לזוז קצת...
לא בהכרח משהו רע
יכול להיות שזה סתם פרצי אנרגיה. תשחקי איתו זרקי לו צעצועים הוא אולי מחפש לשחק ולרוץ
כן