2 תשובות
אומנם השנה פרשתי מהמשצים ושנה שעברה הייתי בבסיסי אז עדיין לא הייתי במתקדם אבלל
איך הרגשת שנה שעברה לפני הקורס? זה לא היה אפילו יותר מפחיד? ואיך היה לך בסוף? נכון שממש כיף? תחשבי על הדברים האלה
איך הרגשת שנה שעברה לפני הקורס? זה לא היה אפילו יותר מפחיד? ואיך היה לך בסוף? נכון שממש כיף? תחשבי על הדברים האלה
גם אני פרשתי השנה ^ וחברות שלי יוצאות לקורס
תחשבי על זה שבבסיסי עברת 9 ימים אולי לא ברצף אבל עדיין זה המון זמן, והיה כיף והייתה חוויה
לפי מה שהבנתי קורס מתקדם זאת חוויה אחרת לגמרי והזמן יעבור בסופו של דבר ואת כלכך תהני שתרצי לחזור לדעתי
תחשבי על זה שבבסיסי עברת 9 ימים אולי לא ברצף אבל עדיין זה המון זמן, והיה כיף והייתה חוויה
לפי מה שהבנתי קורס מתקדם זאת חוויה אחרת לגמרי והזמן יעבור בסופו של דבר ואת כלכך תהני שתרצי לחזור לדעתי
באותו הנושא: