6 תשובות
יש היגיון במה שאת אומרת אבל בכל זאת את לא יכולה לצפות מימנו לצאת לחופש בזמן שכל המשפחה באבל
את צודקת אז כנראה שאם זה קשור יותר אליו את לא חייבת ללכת לשבעה איתו תחגגו עם חברות וזה ואז אחר כך תחגגי איתו את מה שהכין לך
עזבי תחגגו ביום אחר בכל זאת קשה למשפחה שלו עכשיו, יכול להיות שההורים שלו גם ביקשו שישאר ושהוא לא רוצה לזלזל..
שואל השאלה:
להפך ההורים שלו אמרו לו לצאת איתי ושהכל בסדר הוא מתעקש להישאר לעזור
להפך ההורים שלו אמרו לו לצאת איתי ושהכל בסדר הוא מתעקש להישאר לעזור
אנונימית
אה.. אולי תדבי איתו על זה בעדינות? אל תפוצצי את זה כי זה כיף בסה"כ
שואל השאלה:
מה פתאום זה עניין רגיש קשה לי לדבר איתו על זה אני לא רוצה לצאת חסרת אמפתיה אבל ציפיתי ממנו ליותר וזה קצת איכזב אותי אז רציתי לדעת אם אני צודקת/לא כי היה לי מצפון
מה פתאום זה עניין רגיש קשה לי לדבר איתו על זה אני לא רוצה לצאת חסרת אמפתיה אבל ציפיתי ממנו ליותר וזה קצת איכזב אותי אז רציתי לדעת אם אני צודקת/לא כי היה לי מצפון
אנונימית