13 תשובות
לא נורא בכלל אם את אוהבת אותו זה לא אמור להפריע לך
זה לא נורא בכלל
רובם גודלים בכיתה י/יא אז קחי תזמן
אנונימי
זה בסדר לגמרי
זה יהיה ממש בקטנה מוזר אם את נניח ממש נמוכה
אני אישית 1.52 אז כן זה יהיה קצת מוזר כי שנינו גמדים אבל מסתדרים מה לעשות זה לא באמת משנה כל כך
לא נורא,
תראי את טום הולנד וזנדיאה
רובם גודלים בכיתה י/יא אז קחי תזמן
רובם גודלים בכיתה י/יא אז קחי תזמן
תחשבי על זנדאיה וטום
זה לא נורא.
בשבילי נורא
לא נורא
תקני לו נעליים עם פלטפורמה ליום הולדת
שואל השאלה:
תודה על התשובות עזרתם ליי
אנונימית