5 תשובות
תשני ותקומי נגיד ב8. תאחרי תגידי שהיית בבדיקת דם או משהו
אנונימית
תלכי לישון עדיף
לא, לכי לישון מקסימום לא תקומי, עדיף מאשר שתסבלו כל היום, אמא שלך תבין
נע
שימי שעון מעורר אם יש לך אייפון התחלחל הזה שנקרא פתיח נראלי נדיר מעיר ואו