11 תשובות
לגמרי
ברור
גם תמורת 5 ש"ח
בחינם הייתי עושה את זה
הייתי עושה בשביל שתי אגורות
המצב לא טוב..
כן פליז
אבל תצלם אותך עושה את זה
גם בחינם הייתי עושה רק בשביל שיהיה איזה אחד שיגיד בואי לביתי ואני אעשה לו שלישיה
אנונימית
כןן חדמש כן
איפה ההתלבטות?