7 תשובות
אני פשוט שמה על המושב כזה מתחת לרגל וככה אני לא אשכח אותו.
אני לא הייתי מביאה טלפון.
אפשר לשים ליד המושב.
אפשר בתא כפפות או בתא בדלת הנהג בצד שמאל
בתא שליד הדלת
כל עוד הוא לא בשדה הראייה בזמן הנהיגה שימי אותו איפה שאת רוצה
ושיהיה על השתק ;)
ושיהיה על השתק ;)
על המושב מתחת לרגל
באותו הנושא: