12 תשובות
תנסה לאתחל (לכבות ולהדליק)
אולי זה משהו בהגדרות?
להוציא את הסים ולהכניס
יכול להיות יש לך קורוזיה, אולי הסים לא במקום הנכון, אולי אתה צריך לדבר עם הספק תקשורת שלך, לך לחנות תיקונים.
לסדר את הסים
שואל השאלה:
רגע, איך מוציאים את הסים?
רגע, איך מוציאים את הסים?
בדקת אם אתה בחול?
שואל השאלה:
^מה זאת אומרת?
^מה זאת אומרת?
יש חור כזה שצריך להכניס אליו סיכה
הגדרות, אתחול
או שסתם משהו דפוק
או שסתם משהו דפוק
בחול אי אפשר להתקשר ברגיל רק מהווצאפ
או שאתה משלם
או שאתה משלם
שואל השאלה:
^אה, אני בארץ.
^אה, אני בארץ.
באותו הנושא: